SEARCH

Loading...

Lirik Lagu dan Chord Gitar COLE SWINDELL - You Should Be Here

[INTRO]   :   C G D   (2x)


[VERSE]

         C                                                                 D
It's perfect outside its like God let me dial up the weather

               C                                                                D
Got the whole crew here, I ain't seen some of them in forever.
                          Em                           C                                  D
It's one of those never forget it, better stop and take it in kinda scenes.
         Em                      C                     D
Everything's just right yeah except for one thing.


[CHORUS]

                      C           G                                      D
You should be here, standing with your arm around me here.
          Em                       C             G                         D                          Em
Cutting up, cracking a cold beer, saying cheers, hey y'all it's sure been a good year.
         D                      C                  G                         D
It's one of those moments, that's got your name written all over it.
               Em                             C                 G                            D
And you know that if I had just one wish it'd be that you didn't have to miss this
                C      G    D
You should be here.


[VERSE]


                Em                              C                D
You'd be taking way too many pictures on your phone.
                      Em             C                              D
Showing them off to everybody that you know back home.
   D
And even some you don't yeah
    Em                                C
They say now you're in a better place
              D
And I would be too if I could see your face.


[CHORUS]
 
                   C                G                                    D
You should be here, standing with your arm around me here.
            Em                      C              G                       D                          Em
Cutting up, cracking a cold beer, saying cheers, hey y'all it's sure been a good year.
         D                     C                 G                           D
It's one of those moments, that's got your name written all over it.
              Em                              C                 G                                   D
And you know that if I had just one wish it'd be that you didn't have to miss this
                  C   
Aw should be here.


[BRIDGE]

                  G                               D                           Em
You'd be loving this, you'd be freaking out, you'd be smiling, yeah
     D                     C                G                              D
I know you'd be all about what's going on right here right now.
     D
God I wish somehow you could be here.
                      Em   C G D
Oh you should be here.
                      Em   C G D
Oh you should be here.


[CHORUS]
  
                                       C                      G                              D
Yeah this is one of those moments that's got your name written all over it
          Em                    D                     C              G                            D
And you know that if I have just one wish it'd be that you didn't have to miss this.
                      C      G     D
Aw you should be here.
                      C      G     D
You should be here.